Entertainment

“Tergapai-gapai abang bomba tu terkejut bagai disambar kilat tengok mini love adik tu” – Adik tersilap buat mini love buat netizen berdekah.


Sambutan hari kemerdekaan yang ke 65 memang sangat meriah. Pelbagai kontinjen yang hadir dan orang ramai yang meriahkan lagi suasana.

Apa yang membuatkan netizen berdekah adalah waktu kontinjen bomba dan penyelamat berarak kelihatan seorang budak yang membuat mini love, namun lain pula jadinya.

Adik tersebut memang kelihatan ingin membuat mini love tapi mini love adik ni berbeza iaitu dengan menunjukkan jari tengah, nasib baik abang bomba perasan dan cepat-cepat mengambil tangan adik tersebut. Lagi pula adik tersebut pun tidak tahu apa maksud isyarat tersebut..

komen netizen :

“terbaik adik Bomba tuk bertindak cepat dan tenang, utk adik kecil tu dia buat macam tu pun di tak tahu maksut sebenar isarat tu.”

“huhu bru nk tgk bomba kesayangan ku lalu,skali gitu dy bg aq Hahaha..xpe dik,slamt ko kecik lg dik xtaw pape..HAhahahaha

“hahaha adik tu keliru nk buat jari mini love..nasib baik x lalu depan agong….HAhahha”

“hahaha ..adik tu nak buat mini love sebenarnya..tapi hari dah lengguh tu….Hahaha”

“abis la ko dik..conform jd sticker wasap pasni…hahahahha”

“panic abang bomba..Hahaha”

“btl2 smgt. adik ni ..Hahahaha..nasib abam bomba Tu perasan…”



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published.